Fw: Fw: Fw: ( ya da üreme!)



"gelin bir milyon kişi toplayıp türk'ün gücünü tüm dünyaya gösterelim"
"her tıklamada 1 insan açlıktan kurtuluyor, gel sen de katıl" tarzı facebook grupları ve forward mail zincirleri... sizleri sevmiyorum...

forward;

bir gruba değil bir milyon, 1 milyar insan toplasan ne olur ki? türk'ün gücü "kavga var la!" diye adam toplamakla mı gösterilir? hem nedir bu güç saplantısı? acaba küçük yüzölçümlü doğu avrupa ülkeleri de kendilerini bizim gibi çok önemli, çok stratejik, "olmazsa olmaz" görüyorlar mı merak ediyorum. "hacı üzerimizde ne oyunlar oynanıyo bi bilsen!"

bir tek sana oynanıyor sanki...

forward;

forwardlanması istenen mailin forward sayısına endeksli bir yardım yapacak bir yardım kuruluşu olur mu? bunu hiç düşünmediniz sanırım.

forward;

facebook listemdeki arkadaşlarımı gerek görmediğim sürece hiç bir gruba yönlendirmiyorum. gerek görmekten kastım ise davetlerime iliştirdiğim "bakın süper geyik dönüyo" notu.

üstelik sadece ilgili arkadaşlarıma.

ama en sevdiğim: "her tık afrika'da bir çocuğa yiyecek ve giyecek olarak dönecek."

kendimi bildim bileli afrika'daki çocuklara yardım yapılmakta. kendimi 7 yaşında bilmeye başladığımı varsayarsak 15 yıldan fazla olmuş bu çocuklar yardım alalı. peki yardımın yanı sıra hiç mi ders almamışlar? bu çocuk aç bir anne babadan doğdu, büyük ihtimalle ebeveynlerinin de aynı şekilde doğduğunu söyleyebiliriz. açlık babadan oğula bırakılması gereken değerli bir miras olmadığını bilmemize rağmen bu insanlara biz balık tutmayı öğretmek yerine balık vermişiz, hatta balığın yanında da rakı vermişiz. o da karnı biraz doyunca kendini vermiş cinsele, vermiş cinsele... televizyonda gördüğüm benimle yaşıt o aç çocuk, kucağına aldığı bilmem kaçıncı çocuğuyla gözlerine sinekler konarak aynı kanalda karşıma tekrar çıkıyor.

tamam, onları kısırlaştırmak çok radikal bir sonuç olabilir ama bari korunmayı öğretin, "bakın siz çektiniz başkası çekmesin" desin birileri.

hatta afrika'dakilerle uğraşılırken birileri de türkiye'ye bir el atsın, kontrolsüz üreme diyince akla hemen kendi ülkem geliyor tabii ki. "allah onun da rızkını verir." saçmalığını ilk çıkartan kim acaba? "minimum maaşla açlık sınırında yaşarken ne demeye karın dur durak bilmeden hamile?" diye soran, aklı başında birileri olmamış mı hiç bu durumdakilerin çevresinde?

forward;

"erkek adamın erkek oğlu olur!"
senin karını, anneni, kızkardeşini sadece anneleri mi doğurdu? onların da erkek babaları vardı.

forward;

erkek çocuğu sahibi olmayı sayısal lotoyu kazanmaya eşdeğer görenlerin yaşadığı bir ülke burası. halbuki kabaca bir hesapla lotoda 6 tutturma ihtimali 0.000000001% iken erkek çocuk tutturma ihtimali 50%. aradaki farka bak ve tutturamıyorsan daha fazla deneme mümkünse... senin de oğlun olmasın kızın olsun.

- en az 3 çocuk istiyorum!
+ al da...

forward.

2 akıllı taşı çıkartmaya çalışmış:

Adsız dedi ki...

Harika bi yazı olmuş tebrikler, gıyabında konusulan ırkın bunun farkına varmış olması artık farzın da üstünde bir gereklilik halini almış. Klavyene sağlık. Devamını sabr u sebatla bekliyorum dost.

Deus Ex Machina dedi ki...

teşekkürler :)