güzel bir güne başlamak (ya da seçim gerginliği)


çok fazla uyuyan biri değilimdir, az ve öz olan uykum da fazlasıyla hafiftir. bu tuhaf özellikler silsilesi birleşince ortaya çıkan durum biyolojik dengemi bazı dönemlerde bir hayli sarsmakta ve beni ilaç kullanmaya zorlamakta. ne zaman çok geç vakitlere kadar uyanık kalsam, ertesi gün diğer çoğu insan gibi öğleden sonraya kadar uyumak istemişimdir hep. buna da her seferinde bir engel çıktı şimdiye kadar, ama bu sabahki engel gibisiyle karşılaşmamıştım...

"Baş koymuşum Türkiyemin yoluna
Düzlüğüne yokuşuna ölürüm
Asırlardır kır atımı suladım
Irmağının akışına ölürüm" doymayanlar için iki partisyonu daha var

karşı apartmanın altında bulunan mhp seçim bürosu sayesinde her sabah ilk ben duyuyorum bu şarkıyı herkesten önce, ne büyük şans... mhp'nin kahve gibi kullanılan seçim bürosunun hemen yanında akp seçim bürosu var, genelde boş içerisi ve onlar o kadar seslerini çıkartmıyorlar. zaten genelde akpliler her platformda sessiz ve derinden ilerleyip, işi bağladıktan sonra seslerini çıkartmaya başlıyorlar, şüphe çekmemeye dayalı bir nevi taktik bu...

yıllardır milliyetçiliğin marşı olarak bu şarkı kullanılmakta... her duyduğumda aklıma gelen yegane soru ise: neden?

bu adamın başka şarkısı yok mu? var. zamanında kablolu tv'de sürekli aynı şarkıları çalan kanallarda ara sıra başka şarkılarına ait tuhaf videolarını da görmüştüm... kâh cirit oynuyordu kâh atın üzerine sırt üstü yatarak ok atıyordu... kısacası tam bir türk erkeğinin olması gerektiği gibiydi kendisi...

sesi güzel bir milliyetçi şarkıcı yok mu? onu bilmiyorum, ama bu adamın olmadığını biliyorum...

kafamda hiçbir zaman bir yere oturtamadığım şeylerden birisi de seçim otobüsü. en sağcısından en solcusuna her partinin her seçimde kullandığı çok büyük kozlar olarak görülmekte. acaba doğru mu? bunu düşünenler bağırdığı zaman haklı olduğunu kabul ettirebileceklerini düşünenler mi? zaten sana oy verecek kitle belli, başkası o müziği dinleyince kafasındaki her şey değişip sana mı oy verecek? ankete oy vererek bu gerçeği aydınlatmama yardımcı olursanız sevinirim...

acaba uykumu gereksiz yere mi elimden alıyorlar? seçim bitse de manzaram biraz düzelse...

3 akıllı taşı çıkartmaya çalışmış:

Yağız Gönüler dedi ki...

"sesi güzel bir milliyetçi şarkıcı yok mu?"

yok. hepsi solcu. bu yüzden geceleri uyuyamıyoruz.

Deus Ex Machina dedi ki...

vardır mutlaka... ama cümleleri turancı süzgecinden geçirmeden anlayabilsen keşke.

dekorasyon dergisi dedi ki...

çok güzel bir site teşekkürler