basınçlı kaplar (ya da kadınların "yeter beh!" dedirten sorunları)




artık her reklam kuşağında 3 tane hijyenik ped ve 4 tane kadınların şişkinliğini alan prebiyotik besin reklamı görmekten sıkılan ben, haykırmak istiyorum.

neden? neden bunlar gözümüze gözümüze bu kadar sokulur hale geldi? ped meselesine alışığım orkid reklamlarıyla büyüyen bi genç olarak ama bu gaz meselesine alışmayı reddediyorum. en son gördüğüm ilgili reklamda "kış gitti ama şişkinliğim gitmedi" diyen bayana bi çift sözüm de var... zamanında boğazı kesip spor yapmaya başlasaydın hiç bi şeyin kalmazdı. sürekli ye-otur ye-otur tabi şişersin be kadın! ona vevap veren, şişkinlik hissinden kurtulmuş kız da akıl veriyo elindekini gösterip "sen de benim gibi bundan ye şişliğin insin". sen de sadece ondan yesen veya sadece herhangi bi hafif besin tüketsen pizzayı, iskenderi bırakıp, sen de şişmezsin sanırım. ayrıca nedir bu spice girls'ten beri iyice büyüyerek ilerleyen "girl power" tarzı toplu hareketlenmeler. neymiş, activia hareketiymiş. ne yani? rahatlamak için toplanıp beraber çok afedersiniz gaz mı çıkartacaksınız? reklamları denetleyen bi kurul varsa bu takım şeyleri engellemeye davet ediyorum görevlilerini. kadınlar her türlü saçma olayda bi dayanışma moduna geçmekten de vazgeçsin artık rica ediyorum.

1 akıllı taşı çıkartmaya çalışmış:

tenekeci dedi ki...

termodinamiğin 2. yasası kuantum fiziği ile çürütülüğünden beri boyle duygulanmamıştım emeğine sağlık....