nlp gerçeği (ya da kendine gaz verme) - I



Güzel görüp, güzel düşünüyorum
Hayattan lezzet alıyorum
Negatif limanlarda durmuyorum
Pozitif sulara yelken açıyorum

(anonim nlp şarkısı)

bu şarkıyı üstüste 20 kere dinledim ama ne bi aydınlanma, ne bi relax olma durumu, ne de bi kıpırdanma hissettim. bu kadar mı fasa fiso şeyden sektör oluşturulur. aklıma hemen cem yılmaz'ın "içinde içinde" diye dalga geçmesi geliyo. ne içinde anasını satayım, kendi kendine gaz verebilir mi bir insan, ki başkasının gazına gelmek de ayrıca saçma bir durumdur o ayrı. herkes tutturmuş bi yol... ne zaman ki millet uğraş olsun diye, para harcamak için ne yapacağını şaşırdı bu tarz kişisel gelişimdir, nlpdir, yogadır yasladı paraları, adamlar aldı yürüdü.

bi de utanmadan şarkısını da yapmışlar, her sabah kalkıyosun, atıyosun playera "güne güzel başlıyosun". ben de yapıyorum aynı şeyi ama niye işe yaramıyo, çünkü ben yemiyorum. hatta ilk yazımı da bu şarkıya gönderme yaparak noktalıyorum ki durumu iyice açıklasın. saygılarımla...

sağa bakıyorum, sola bakıyorum
her şey aynı, sıkılıyorum
kendime gaz vermeyi reddediyorum
hayattan gram zevk almıyorum...

2 akıllı taşı çıkartmaya çalışmış:

Adsız dedi ki...

çok doğru tespitler...birde daha ileri götürüp yok yaşam koçu, yok koç yumurtası diye gezinenler var ...insan hayat boyu zaman zaman profesyonel yardım alabilir ama bu yaşam koçları ne kadar profesyoneller, kime ve neye göre profesyoneller? kişisel gelişim kursları aslında faydalıdır, kitapları da faydalıdır lakin olay artık cem yılmaz' ın dediği gibi "mutluluk içimizde" ye döndü. evet içinde o kadar para verdikten sonra ve bir sömürü sektörü haline geldikten sonra baya birşey içerdedir zaten !

Şehzade Ali dedi ki...

"hayatınızı yönlendirmesi için birilerine para veriyorsanız baştan kaybettiniz demektir" demiş bukowski.